Matte, med andra ord döden :)

Snyft! Jag är trött, haft nationella idag I MATTE:O FÖRSTÅR NI? Matte ni vet det som är sååå kul, NAAAAAT. I do not like math :( Fast för att vara ärlig, det var inte så svårt. Det var ganska logiskt och väldigt enkelt att räkna ut kattår, och inte katthår jag råka läsa först. Såja, det är över inget mer att oroa sig över. Goddag bloggen det var länge sen jag skrev något vettigt i dig :) Jag ska se till att orka nu, bööh nej det kommer jag inte haha. Sen har man fikat med en väldigt rolig typ :) Det var mysigt, jag kom fram till att persikor och aprikoser är orsaken till att man ska kunna känna smak, eller kunna äta överhuvudtaget. Världens godaste frukt, bara så ni vet. Nu ska vi vila, jag och min lilla hjärna puss på er!

K.I

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha det gick säkert superbra på nationella! :D Jag har engelska nationella imorgon, uppsats, och det som är nytt för iår är att man bara får skriva 250-300 ord! :O:O hjälp! :S puuuussss!

2009-04-23 @ 20:42:25
URL: http://metrobloggen.se/amandahansson
Postat av: SANNA

Bidrar till din statistik :)

allt bra? :p

2009-05-22 @ 18:54:45
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0