Ung kärlek

Är det inte underbart att bara se på dig
Få känna känslorna som rusar inom mig
Dom där små orden som du säger gör mig glad
Är det inte underbart att bara se på dig

Är det inte underbart att göra vad jag vill
Att höra dina meningar komma till
De där små orden som nu väntar på ett svar
Som jag lever för att svara, helt uppenbart

Du är allt som jag önskat allt som jag ser, allt som jag menat
de dagar jag ler.

Du är allt som världen vill ha, världen vill ha.
Världen som är jag.

Är det inte underbart att kyssa dina tårar.
Dina vackra händer de ger mig varma kårar.
Jag känner hur din ilska vänder emot mig.
Då tystnar jag, för din ord rör mig ej.
Är det inte underbart att veta hur du är?
Det är inte samma sak att bara vara kär.
Det är som en tänt ljus som brinner inom mig
Det är som guds klocka som går för dig.

Du är allt som jag önskat allt som jag ser, allt som jag menat
de dagar jag ler.

Du är allt som världen vill ha, världen vill ha.
Världen som är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0