Bye bye miss american pie! (australianpie)

Idag har man varit på den så kallade "festen" med gospelkören. Väldigt skojjsigt kan man vell säga. Man satt och hade det trevligt med alla, prata och snacka om allt ;) Det var ganska kul. Det värsta är att idag var jag tvungen att säga hej då till tash kommer dööö rent av! Jag kan inte förstella mig kören eller dagar utan henne.! Jag älskar den typen. Jag börja faktiskt gråta även fast jag lova mig själv attt inte göra det. Jag kan bara säga att det gick inte alls bra! Hon är best rent av!  Tash you are the greatest! Hoppas du får det bra nu, du har ju en kille som väntar dej där nere iaf ;) Ha det best och jag hoppas all jävla lycka i världen!

Dagens mat: tomtegröt
Dagens färg: Lilla och grönt  (vet ej varför!!!)
Dagens musik: Kristina issa I'll be okey (migasså)


XO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0