Idag och lite till ;)



XO  
Hejsan :D Man kan säga det är första inlägget på min nya blogg. Har tänkt att skriva lite mer här..haha inte för mina dagar är så intresanta men whatafuck läs endå.
Nytt år och 2008 är bakom oss, 2009 nu! Ja, firat nyår med min kusin från luliå verkligen länge sen och det var helt uderbart. Vi typ satt och käka hela natten haha, sen gick vi ut och smällde på som fan. Det är ju det som är det roligaste på hela nyår! (Y) Nästan älskar nyår, men jag hatar julafton så jag är lite skojjsig där kan man säga haha. Tänker inte fördjupa mig i varför jag hatar julafton, så är det bara. Xmas is nothing for me. Jag ser inte nyår som jul, jag ser det som bara något kul, lixom hänga runt och skojjsa typ det enda :D . Idag har jag tränat, tränat som fan. Gud vad det var längesen, det kändes nästan som hundra år sen man stog och hoppa omkring xD Hahaha okey det låter töntigt, men jag gymmar efteråt om det ger mig lite mer status.

Dagens mat: sallad (orka inget annat) 
Dagens färg: konstigt nog vitt
Dagens musik: Tro det eller ej, börjar jag älska Taking back sunday! Otroligt bra (Y) Lyssna på dom :D

XO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0