Jag letar inte, jag höjer inga krav bara stannar där jag är!

Jag letar inte jag höjer inte kraven jag stannar där jag är.
Mår inte så bra, har ont i magen och kroppen få se om jag åker någonstans i helgen eller stannar hemma.
Vi fick en bild uppgift i skolan idag, jag kom på en sak på direkten.
Uppgiften var om att man skulle göra om en känd konstnärs värk/tavla till typ något.
Jag valde skriket,  den tavlan skrämmer mig snarrare haha.
När jag ser den käns den helt förvirrad, helt kladdig lixom som om konstnären inte visste vad han höll på med så till slut fick han en sådan ångest att det blev just en sådan tavla. Han visste inte vad han skulle måla. Jag tycker nästan det läskigaste med den är att gubben inte har några pupiler, han har ögon men inga pupiler. Det är freeeeeaky, men coolt.
Jag tänker inte säga vad min idé är men haha ;)
okey IDAG ÅKER TASH, SAKNAR I STORA MÄNGDER SOM OM JAG SKULLE DÖ!

Dagens mat: ööh typ ris (Y)
Dagens färg: svart
Dagens music: Alter bridge!!!!!!!!!!!!




IF ONLY MUSIC COULD BE THE ANSWER AND I'LL BE SAVED
IF ONLY STUPID COULD SOLVE THE PROBLEMS AND THE REST COULD BE MADE!
IF ONLY I COULD RUN AND NEVER LOOK BACK, IF ONLY MILJENS OF PEPOLE COULD FOLLOW THE TRACK!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0