Jagkansjälvbehöveringenbarn

Världen suger och jag sitter och tittar på?

Nej men jag skriver idag också. Hejsan på väldigt intressant liv!
Nej, men idag har jag varit i norrköping.
Inget speciellt med det. Köpte vadå? Typ inget förutom lite kläder.

Vad mer ska jag skriva? Att jag har brustet hjärta eftersom att jag så massor velat köpa ett par nya glasögon.
Klart kan jag inte det, för jag måste ta ut mina nya linser snart också.
Att allt ska vara så himmla dyrt, jag blir nästan förbannad!
Faktum är att jag är pank! Fattig, finito caputtttttt borta noooo money!
Jag har föräldrar som tycker att man ska klara sig själv på det också!
Gammla? Usch för dem.
Den lilla egenskapen kommer jag använda i graven, då det inte finns så många runt omkring mig lixom....
Nej då!
Jag älskar dem, men jag kan också faktiskt vara jagkansjälvbehöveringenbarn, eller att nejvillintebarn.
Så!?
Varför klagar jag.....

Jag skriver och skriver.....hur får man folk att läsa det?
Men klart jag är ingen bloggare!
bara någon wannabe!
såååå hejsvejs


Kommentarer
Postat av: pelle

mejla, ey! ;D

2009-07-08 @ 22:38:49
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0