En tyst liten kommentar

Guud, vad trött jag är! Jag har varit i tuna park idag och köpt kläder till balen och skolavslutningen.
Det tog femtusenmiljoner år innan jag köpte något.
Nu är man pank, men skitsamma that's life.

Det blev kläning från MQ och vila,som jag inte tänker ta kort på eftersom jag inte vill att någon ska se dem.
Det blev massa stress ner mot slutet av dagen, de skulle stänga inom 30 min och jag hade inte köpt något ännu. Det blev något snabbt och inget direkt super duper fint, men jag är jätte nöjd med kläningen från MQ.

Jag märkte sen när jag satt i bilen vilken ångest jag fick av att välja av alla dessa kläder.
Det blev jätte jobbigt att andas,jag såg svart framför mina ögon och plötsligt var inget bra nog för mig att köpa. Jag kände bara att allt var skit, inget bra iallafall inte här.
När jag tittade på alla kläderna och provade så tänkte jag på miljoner samtidigt tex: är den här finare än den andra kläningen jag har hemma, kommer folk tro att jag är helt jävla störd om jag köper en kläning under 500 kr.
Jag tror inte ens det vet hur mycket den kostat, men jag menar det kändes konstigt. Sen tänkte jag hela tiden, ska jag köpa det här från den här affären, tänk om alla tycker det är värsta pundar affären. Så även om det var en fin kläning så sket jag i att köpa den.

Jag vet inte om de flesta tänker som jag gör när ni köper kläder. Jag tycker det är mest jobbigt nu för tiden, jag tänker så mycket på vad alla andra har på sig och hur de tänker. Om alla tror att jag härmar någon bara för att jag matchar samma färg med den och den. Ja, ni mitt huvud är väldigt cp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0