Va? Vafan ska jag skriva?

Jag sitter och tittar på tv och har ont i magen.
Kanske inte världens roligaste sommar i år. Det regnar och det är mörkt ute. Bara för några dagar sen var det fint, men men that's life.
Saken som jag försöker komma till är...jag blir så deppig och så djup när det är så fult väder ute.
Jag sitter inne för mig själv och sitter och spelar gitarr eller piano.
´Jag har skrivt fem låtar, hur jädra djupt är inte det?
Ja, ja när man är deppig och djup tänker man massor, eller iallafall jag.
Jag kom på att jag borde komma på något att göra inomhus.
Jag är inte den typen som tittar på film, eller sitter och tittar på tv hela dagen, jag klarar knappt det.
Vad ska man göra då? Ja,jag sitter och spelar på mina instrument.
Ja, ja jag vet inte vart jag vill komma. Antigen att jag bara har helt åt helvetes tråkigt, eller att jag vill skriva något vettigt men kommer inte på något över huvudtaget.
Så det här får bli ett inlägg, kanske bara för att jag inte skrivit något på fem dagar, eller bara för att jag vill att ni ska läsa tills ni dör av uttråkighet!
Jag ska sluta skriva, HAT bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0