Ja, glad som få!

HAHAH hohohiii
Jag kom med i idol, eller nja nästan :D jag var för liten men skitsamma han ville ha med mig :D fan va roligt är superduper glad :D hahha nej, men vi har konsert imorrn, med Andreas Jhonsson. Det ska bli asssa kul :D Längtar faktiskt, lite nervös. MEN VET NI?? jag kom in på idol :D
FY FAN VAD KUL D:
nästa år blir det tv rutan ;D Kiss my as lovers :D hahahhahahh jag är glad.
Bra vecka, men mycket plugg ::P
MEN JAG HAR GJORT KLART BIOLOGIN :D en sak ur världen, bra va? JAG  ÄR VÄDLIGT GLAD. sluta läs ni kommer nog bara slå till datan snart hahaha :D HAHAHA JAG KOM  IN ! !! baaah :D coolt  :D PSUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är stolt över dig :D <3

2009-05-19 @ 18:28:44
URL: http://sarannh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0