Jai Ho!

JAAI HOO
Gud vilken skön låt, men jag har lyssnat på den som pussycat dolls har gjort cover på, jag lovar den på hindu var mycket bättre. Älskar kören och kvinnan som sjunger, hinduer har massa fin röst!
Trummerna är coola, Jai ho!
Jag har tråkat massor idag, bara gymmat pluggat och ätit
Jag gjorde världens äckligaste gratäng, jag får skylla mig själv
Jag har slutat äta kolhydrater och ska försöka bara äta proteiner och vitaminer för att få upp mitt järnvärde
Jag har lixom fix, jag kan inte äta båda samtidigt antigen kolhydrater eller proteiner, förut har jag varit så lat och det har alltid varit enklast att göra i årdning lixom pasta eller så utan något lixom, men nu blir det andra bullar!  Vegobullar(Y) haha med massa proteiner, och då höjer jag mitt hjärnvärde!

Kristina börjar bli smart(Y)
Dear watson, don't give me a slize of bread
I need something steemy, something that keep my head and mind awake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0