Plugg, eller va har jag? -.-

Jaha, nu är klockan jätte tidigt! Sådär väldigt tidigt är det väl inte, men vakna tidigt för attt kunna plugga. Ni vet hur det är, man är så stressad just nu att det enda i huvudet är plugg,plugg,plugg och fysikens enegrilagar. Jag dör allmännt mycket inombords! Hur som helst vad kan man göra åt saken.

Ja, nu är allt jätte tråkigt, ska välja något och plugga först. Ska man ta den jätte roliga fysiken, eller vänta den äckligt spännade kemiuppgiften. Nej vet ni vad jag tar deb förbannade biologin, eller so:n fysiken kommer sen.

Nej,något roligt att läsa om är gospelkören idag. Vi har konsert, det blir skönt. Jag ska igentligen köra ensam idag aså solo, men jag vet ej om jag orkar för jag har jätte ont i min hals då tror jag inte att jag orkar. Fast det kommer bli jätte kul, jag älskar gospel. Ja ni, ni ska inte bli mer deppade av mitt inlägg nu för nu slutar jag skriva.

PS! kom och titta kl 19.00! Mariakyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0