sen blev det du som önskade dig

Du lyssnade inte på mig.
Du bara levde efter dina egna svar.
Du hörde inte på mig, min röst var främande iskall och bar.
När du vände ryggen om, såg du ej de ord som sades.
Det var bara tomma meningar som lades.

Du lyssnade inte på mig.

Du pratade aldrig med mig.
Du bara sa ord med ingenting till svars.
Det var som högar av tomma meningar som las.
Du talade aldrig till mig.
Jag var en en vägg som ingeting sa.
När du blundade, såg du aldrig de ord som sades
Det var bara tystnader som lades.

Du pratade aldrig med mig.

Sen blev det jag som lämnade dig
Sen blev det du som önskade dig,
Att du lyssnade på mig.
Att du pratade med mig.
Sen blev det du som önskade dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0