Jag är ledsen

Släpp min hand det ledde ett spår av gråt nånstans Bm A G A
När vindarna ej kunde se hur dina ögon slutat le
Jag höll din värld, den fall i fart
Nu är det väntan på en start
Du är inte värd minsann den här dan

För du kan ej tro på människan, för du kan ej tro på gud Em D
För du kan ej tro på evighet utan att slut.
Du är inte värd en sanning, du är inte värd en vän Bm A G A
Du är inte värd en annan människa sen

Jag är ledsen
Jag är ledsen du måste gå
Jag är ledsen, jag är ledsen men du måste förstå 2x Bm A G A

Att ej var mer än vänskap
Att du ej var mer än du tror
Att du sårat människans hjärtan
och här ställs du till ord


Jag är ledsen
Jag är ledsen du måste gå
Jag är ledsen, jag är ledsen men du måste förstå

Att du trampat på min själ, att du vänt mig ut och in Em D
Att du hållt mig för en kärlek
men där du aldrig kommit in

Jag är ledsen
Jag är ledsen du måste gå
Jag är ledsen, jag är ledsen men du måste förstå

Att du ej kan rimma saknad
Att du ej kan rimma hopp
att du ej kan rimma vänner
för det tar ju ett stop

Jag är ledsen
Jag är ledsen du måste gå
Jag är ledsen, jag är ledsen men du måste förstå
Åh det tar en tid att förlåta, åh det tar en tid att gå
åh det tar en tid att finna, men du förstår
När dina drömmar ej förfallit när dina drömmar blivit guld
När dina drömmar ej minskas,
så står jag dig i skuld

Jag är ledsen
Jag är ledsen du måste gå
Jag är ledsen, jag är ledsen men du måste förstå

Kommentarer
Postat av: Fluff

cool text hörru

2009-11-18 @ 23:39:32
Postat av: Nina

asså gud kristina måste bara fråga. Hur många texter haru skrivit egentligen. haha du måste ju säkert ha mer än hundra :D

2009-11-21 @ 01:39:17
Postat av: paulina♥

fin text :)

2009-11-21 @ 02:01:57
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0