Lev

Vi lever fan en gång.
Vi lever inte mer än än gång?
Har det slagit er någon gång att ni bara lever en gång?
Sådär när man går ner för gatan och ser en glass, och blir sugen och bara nej, jag kommer inte behöva den glassen framöver.
Så slår det er, man lever ju bara en gång.
LEVER MAN BARA EN GÅNG?
Ja, blir svaret i ditt huvud.

Därför kommer jag gå emot reglerna och leva tusen gånger, i en gång
Leva miljoner gånger i en gång. Jag kommer leva de dagar jag dött, jag kommer leva för att livet är till för att levas.
Till för att glädjas, till för att krossas till för att älskas, till för att även hatas.

Hatas och älskas, hata, älska.
Vi väljer våra liv, och vi väljer hur länge vi vill leva.
Börja ditt liv nu, eller börja ditt liv imorgon. Lev, för livet. Lev.

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Så himla skön inställning! BRAVO!!!

2009-11-02 @ 21:42:29
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Kristian Rytmus

Lär dig stava för fan, Lär dig speciellt skilja på "än" och "en"

2009-11-08 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0