När du bara är okey, är det okey?

ar du klippt dig än?
Det gick inte att skicka 2010-02-05-215015.jpg till Henrik.
Henrik säger:
hahaha
nej tänkte göra igår men jag orkade inte gå ut (febern alltså, inte annat)
nu var nästa plan imorgon
men lär väl bli samma sak
Kristina säger:
ska jag komma och klippa till dig?
Henrik säger:
du kan börja svara på mina frågor
(21:40:20) Henrik: men hur är det själv då?
(21:40:24) Henrik: gick det bra med snubben?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kristina säger:
hahah erkänn att det var en bra ordvits

Alla vill ju vara bäääääst? Eller alla vill ju verkligen vara något, vara störst, vara bäst?
Fast om man bara är okey? Hur okey är det?
Ibland är man bara okey...inte allt man skapar kan vara ett mästerverk...eller kan det det?
Eller måste något vara okey innan det blir bäst?
Jag vet inte? Fast är det verkligen fel att vara okey? Jag vet inte...jobbigt att tänka så..för mig känns det som om att man är okey...så är det nästan värre än att vara dålig. 
Sån är jag i allt...jag måste antingen vara jätteglad eller jätteledsen..eller mega trött...eller jättepigg. 
Det finns inget okey stadium i mitt liv.
Jobbigt.(om ni undrar varför jag filosoferar så himla mycket är för att jag måste det känns det som)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0