Sagan om vem

En slinga av melodi går igenom mig
En slinga av harmoni finns där inom dig
En liten tid av förnecka mig
Du tittar stort på vad jag gett till dig
Det var inget du någonsin setts gjort av dig
En liten bit av månen föll på mig
När han fick reda på dig

Om jag bara visat vart skåpet ska stå
Om jag bara lyssnat och låtit dig gå
För jag hade inte väntat mig någon som du
Så skulle jag inte står här nu

Han viste ej vilken väg han skulle gå
Det var natt och klockan var runt två
Han tog sig tid att tänka om,det var ingen väg ut varsom
Han kunde ej lämna allt, det var mörkt det var så himla kallt
Det fanns ingenstans att gå, men nu var klockan över två
När han fick reda på dig.

Om jag bara visat vart skåpet ska stå
Om jag bara lyssnat och låtit dig gå
För jag hade inte väntat mig någon som du
Så skulle jag inte står här nu

En liten bit av harmoni av oss
En liten bit av melodi förståss

Hon tog sin väg igenomstan
Det var ljust, och hon hade med sig ett barn
Ett barn han aldrig sett förut, men vackrare har någon aldrig sett ut
Hon stog där ensam och såg blyg,
han kunde ej förstå att det var sin

Om jag bara visat vart skåpet ska stå
Om jag bara lyssnat och låtit dig gå
För jag hade inte väntat mig någon som du
Så skulle jag inte står här nu

Det var sagan om vem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0