BENNE BLOGG

Jag blohggar...jag blohggar...helt sjukt coolt ord...blohgglar...eller?

Well...Jag bloggar för dig Benne...för att du ska se att det inte är farligt om du skaffar dig en blogg...Här är mina argument benne lilla(det här gör jag för att jag tycker du är en hyfsad kille?) 

*Du skriver typ super långa statusuppgraderingar på Facebook. 
*Jag läser dem. (väldigt viktig punkt)
*Jag tror många andra läser..men får hjärnblödning. 
*Det du skriver är intressant, och bör stå på en blogg...
*Du kan faktiskt skriva om din dag för den kan vara intressant.
Sen den sista är att du måste nog vara den första klassisk rock killen som skaffar blogg..och det måste bara vara stort.
Eller iaf någon som har på sig en rock..och även äger en sommarrock? Eller iaf någon som föddes på samma BB som jag...oooh Benne och jag föddes på samma BB slå det? Jag snackar bara skit..men BENNE SKAFFA BLOGG...mina argument måste iaf hjälpa dig lite....ELLER? Det får inte vara mot dina principer...väx ur det! Annars tar jag ditt träsvärd (kommer inte ihåg vad det heter) och kastar det på dig. Benne....blogg? JA tack!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Även om jag inte känner Benne så vilket otroligt härligt blogginlägg =) roligt, varmt och helt underbart. Jag gillar det.

2011-01-08 @ 00:54:06
URL: http://avogueidea.blogg.se/
Postat av: Benne

Fixat ^^

2011-03-16 @ 22:23:33
URL: http://benne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0